marți, 9 februarie 2010

Carnaval

Duminica, da, de ziua orbilor..stai ca nu asa se zice..asa, indragostitilor!* va avea loc carnavalul corului Bach, mai pe seara asa. Az' am facut o poza care mi s-a parut sugestiva, da' am prelucrat-o naspa. As face alta, da' nu mai am rabdare, foamea ma nelinisteste.
Eniuei, am vrut apoi sa mananc portocala dar n-am putut..N-am putut din cauza ca avea o fatza.
Morala este ca relatiile pun oamenilor fetze si cu cat sunt mai profunde cu atat mai frumoase si simpatice vor fi fetzele siiiiiiii cu atat mai greu iti va fi sa ii mananci (din barfe), calci (pe nervi sau in picioare) si sa ii arunci (in marea uitarii).

Raluca, acest numar de randuri e multumitor? ;))



* exagerez, va admir pe toti astia indragostiti. Pe bune.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Introducerea este buna...astept cuprinsul.....

Unknown spunea...

Vezi ca e vorba de un fasching al corului Bach nu al Forumului...so, nu intoxica lumea cu informatii false :))