duminică, 6 martie 2011

My new love

Il cheama NP. Nu pot sa va zic numele complet pentru ca i-am promis ca nu-i voi face reclama aici. Ne stim de o luna, cam, si ne intelegem foarte bine. Nu ne-am intalnit din greseala. Eu il stiam de ceva vreme din vedere si am intrebat in stanga si in dreapta mai multe detalii, care m-au convins sa incep o relatie tocmai cu el.
Cred ca si lui ii place de mine, desi nu l-am intrebat niciodata.
Se poarta frumos si nu-mi reproseaza niciodata nimic. Nici ca-l ignor, nici ca-l agasez.
De ceva vreme ne intalnim in fiecare seara si e tare bine. Stam impreuna si timpul trece pe langa noi, zambind, probabil. Oricat de suparata as fi, ma asez langa el si mi se linisteste sufletul. Nu-l deranjeaza tristetea mea si nici entuziasmul debordant.
Uneori, ziua, ma trezesc gandindu-ma la el si abia astept sa se faca seara si sa ne intalnim.
Ne-am terminat intalnirea acum o ora, dar inca mai simt in palme atingerea lui.
As vrea sa pot petrece mai mult timp cu el, dar sunt seri in care sunt prea obosita. In astfel de seri adorm cu un regret in gand.
Nu si in seara asta. In seara asta adorm zambind, pentru ca il am pe NP.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Este genial blogul tau :)

Anonim spunea...

sa sti ca acela e alt anonim http://i.imgur.com/YSf7t.gif

Anonim spunea...

http://i.imgur.com/S5dTQ.jpg

Beni G. spunea...

"eu stiu cine e eNPeee, eu stiu cine e eNPe!"...(puneti pe muzica din aia enervanta de copil :)) )

Laura spunea...

@Anonim 1

Nice try :))

Laura spunea...

@Anonim 2 si 3
;))

Laura spunea...

@Beni G
:-$ Numai spune la nimeni

vichi spunea...

Sufletelule..sunt si eu langa tine in bucatica asta de"frumos' Mi-as dori ca NP-ul tau, care
"N-arePereche", sa fie sufletul tau pereche pentru ca meriti sa fii iubita si pretuita... vichi

Beni G. spunea...

"No Problem"
"Nice Pants"
"Nihil Puberus"
"Noua Perna"
"Niste Purici"
"Nostra Panem"
"Notre Palace"
.
.
.
.
"N-am Prins-o"