joi, 28 iulie 2011

Extreme

In mica vacanta de weekendu' trecut am avut de a face cu 2 fete. Una de 8 ani, verisoara mea Alexia si cealalta de 16 ani, o vecina a verisoarei mele.

Am plecat cu Alexia sa cumparam Finetti sa facem clatite. Cand am iesit a lasat usa deschisa. M-am intors sa o inchid, dar deja o inchisese mama ei, matusa mea. Pe scari i-am zis "De ce nu ai inchis usa cand ai iesit?" Mi-a raspunsa, fara sa se uite la mine, "ca sa o inchida vantu'". Usor nemultumita i-am zis "nu a inchis-o vantu', a trebuit sa o inchida mama". Razand si sarind peste doua scari, foarte sigura pe ea, mi-a zis "aaaa, ai vrut sa zici mama natura, adica vantu'.."

Seara in fata blocului, a venit vorba de facultati. Pustoaica de 16 ani m-a intrebat daca ii recomand sa dea la jurnalism. I-am zis "in primul rand trebuie sa-ti placa sa scrii". M-a intrebat repede "de mana sau la calculator?"

Niciun comentariu: