joi, 21 februarie 2008

Absurdistan

Am visat aseara cel mai ciudat si absurd vis.. Se facea ca dusesem un urs la veterinar si trebuia sa-i dam drumul inapoi in padure. I-am dat drumul si imediat efectul tranchilizantului s-a evaporat si ursu' cauta de mancare. Eu n-am mai apucat sa fug cu restu' lumii si singura mea scapare era o cabana la vreo 200 de m distanta, pe un deal. Si fugeam, fugeam..il auzeam cum alerga in spatele meu si respira greu. Ma intorc si-i vad ochii luciosi si balele cum ii curgeau printre colti..si avea o viteza! Muream de frica si nu stiam ce sa fac. Realizam ca n-apuc sa ajung la cabana si nu stiam cum o sa se sfarsesca toata treaba. Cand, deodata, imi suna telefonu'. Soneria fiind cea pe care o folosesc si in realitate - ultimul cor din oratoriu' de caraciun de Bach. In timp ce ma hotaram daca sa raspund sau nu ursu' se aseaza pe fund si face la mine:
'Mama, ce melodie mistooo! Nu mi-o trimiti si mie prin bluetooth?'
'...'

2 comentarii:

Alex spunea...

nu era si un indicator pe care scria "200m pana la cabana" sau "cabana la 200m"?
Visezi bancuri seci. Cool!

Anonim spunea...

Prea tare :)) la finalul ăla nu mă aşteptam :))