marți, 12 februarie 2008

Despre curiozitate si lene prosteasca

Eram duminica dimineata, dupa 2 ore de somn, in livada, trebuia sa ma intalnesc cu un mosulica din harman (nu stiam cum arata) sa ma duca la jobu meu de weekend si anume: clapar in biserici evanghelice. Astept si tot astept, deja imi inghetase basca pe cap, si vad un nene care parca astepta pe cineva:
'Buna ziua, nu va suparati, asteptai pe cineva?'
'Da..'
'Sunteti din Harman?'
'Nu..'
'aaa, ma scuzati trebie sa ajung in Harman si am crezut..'
'Nu..io nu..da'..cum ajungeti acolo?'

Azi nu stiam de ce ma ustura ochii. Cand dau sa-mi ridic ochelarii imi dau seama ca nu-i aveam pe nas. Erau in ghiozdan. si mi-era o leneeeeeeeeee. Am deschis sertarul si i-am luat p-aia vechi (de rezerva). Ii pun la ochi..nu vedeam nimic pt ca erau extrem de murdari. Incerc sa-i sterg cu plovarul..nu merge. Arrrgh! Bine fie!.. imi scot servetelele din ghiozdan.


Bonus: Iar in cautare de tricouri simple. N-am gasit nicaieri. La intrebarea mea, de ce nu gasesc nicaieri, o vanzatoare amabila imi raspunde: 'Pai..inca n-au bagat marfa de vara pt ca nu e sezon'
Shish! asa e, ma tanti, noi iarna ne luam geaca direct pe piele..

P.S Mosulica curios o astepta defapt pe prietena lui cu care a plecat mana-n mana la plimbare.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy...

Laura spunea...

meaning that I had ambition to clean my dirty glasses? I call it necessity. Oh well, if I had been lazy enough I would have probably staid in bed for the rest of the winter..

Anonim spunea...

Oddly that's what I'm doing, spending my winter in bed... I have managed to conquer and destroy any grip ambition had on me. I am now integrated in absoulte laziness.

Laura spunea...

And do you feed on air and..air? 'cause I suppose you don't have the ambition to go and take a glass of water..;))
How about summer?