luni, 28 iulie 2008

In ploaie cu cizme de cauciuc

Cam asa am fost saptamana trecuta cu mentiunea ca n-am avut cizme. O tabara cu ploaie, ursi, copii rasfatati, oameni faini si nu prea..una peste alta ud dar fain.
Stiu sigur ca daca n-ar fi fost Larisa as fi dormit singura si n-as fi avut cu cine sa ma sperii de ursi. Daca n-ar fi fost Iulia n-as mai fi ras asa de mult, chiar si atunci cand eram suparata si nici nu as fi aflat cu amuzament ca peria rotunda nu-mi foloseste la nimic. Daca n-ar fi fost Estera mi-ar fi fost tare dor de ea. Daca n-ar fi fost Laura as fi uitat cum se canta din toata inima. Daca n-ar fi fost Ana as fi pierdut multe ocazii de facut poze. Daca n-ar fi fost Florin n-as fi avut cui sa dau carnea si nici nu m-as fi simtit integrata. Daca n-ar fi fost Roxana n-as fi avut ocazia sa fiu surprinsa de o imbratisare de ramas-bun. Daca n-ar fi fost Paula nu m-as fi gandit ca as putea sa ma reapuc de cantat la chitara. Daca n-ar fi fost Emi cu siguranta ca atmosfera ar fi fost trista de multe ori si multe corturi ar fi ramas ude. Daca n-ar fi fost Lori n-as fi crezut ca poti sa muncesti si dupa ce nu mai poti. Daca Anja si Petra n-ar fi fost probabil ca multi ar fi avut maini nebandajate, dureri de gat si cu siguranta n-ar fi putut schiopata. Si mai mult de atat n-as fi aflat ca poti sa ai rabdare chiar dk te cheama 34 de oameni deodata. Daca n-ar fi fost Elke am fi murit cu totii de foame, dar asa nu numa' ca n-am murit da' am fost si rasfatati. Daca n-ar fi fost Ebbe n-ar mai fi fost tabara. Daca n-ar fi fost Ionut n-as fi stiut ce inseamna sa te bucuri de ziua ta libera si cum sa profiti de orice moment sa te odihnesti. Daca n-ar fi fost Cristina n-as fi aflat ca poti sa te asortezi si cu sireturile de la tenisi. Daca n-ar fi fost Andreea nu m-as fi gandit ca e mai bine sa umbli in slapi decat in bocanci uzi si ca poti face asta mergand calm prin ploaie..pan la urma tot iese soarele. Daca n-ar fi fost Cristina nu mi-as fi amintit ca poti sa-ti ceri iertare si cand esti nevinovat. Daca n-ar fi fost Cristina n-as fi avut curaju sa cer de fiecare data portie dubla si sa fiu uimita de curajul unora. Daca n-ar fi fost Joseph cumparaturile ar fi fost plictisitoare si nu m-as fi gandit ca as vrea sa-mi deschid un chiosc. Si in cele din urma daca n-ar fi fost Cristi n-as fi avut geaca, nici sosete pan' la genunchi, n-as fi mancat la pranz sambata si nici n-as fi putut merge in excursie. Cu poze raman datoare.
A, da si am invatat ca poti sa fi in ploaie cu cizme de cauciuc chiar daca nu ai cizme.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si daca n-am fi fost noi cine ti-ar fi cititi blogul ;))

Alex spunea...

imagineaza-ti o ploaie... cu cizme de cauciuc. Sa cada cizme de cauciuc 8-}

Anonim spunea...

tabara amicus cumva?
dap..vrem poze :P