luni, 4 august 2008

Din seria 'La cumparaturi'

Duminica dimineata, mama a hotarat ca este momentul pentru o lectie de viata (netinand cont de faptul ca trebuia sa ajung sa cant la nunta) si m-a luat la piata cu ea. Dupa oserie de 'asa sa faci' si 'sa nu cumperi de aia' alturi de 'am spus io ca asa e' si nelipsitul 'toate mizeriile le vand astia' am reusit sa cumparam mare parte din cele necesare cand, brusc ma paleste nevoia sa merg la toaleta. Urmarind indicatiile 'Cum iesi din piata, dupa toneta de senvisuri, in stanga e baia' am dat de veceul public al pietii. Am platit, am intrat dar..n-am mai reusit sa ies pt ca super-usa fara incuietoare se blocase. Sincer, nu aveam chef sa strig ca m-am blocat in baie. Oricum nu prea vad ce puteau sa faca si cum urasc penibilul am gasit alta solutie: am iesit pe sub usa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stai linistita! Nu tre sa inveti nici sa gatesti, nici sa mergi la cumparaturi, sa repari o clanta sau sa calci camasi ca o sa gasesti unul care o sa le stie face pe toate! Asa le aranjeaza Dumnezeu!
Uite io, de exemplu (nu cu alta intentie ascunsa zic): stiu sa fac si cumparaturi, sa gatesc, sa spal rufe, sa calc, sa repar, stiu si Photoshop, hardware si software, invat si pian...si Dumnezeu o sa imi scoata in cale o fata care sa stie sa faca ce nu stiu io si o sa ne complectam unu pe altu.