luni, 22 septembrie 2008

Poze din turneu


O poza ratacita de la nunta
Dadeam mancare la rate si la pesti. Un lac, a carui nume nu mi-l amintesc, dar are un mal in Elvetia, unul in Austria si unul in Germania. Aici, pe malul elvetian.

Andreas si Beni incercand sa para duri.:))

Dus stradal in Dresda.

Spanzuratu' interzis

Randul lumii in ochi. Priveliste din cupola bisericii Frauenkirche, tot Dresda.

Biciclete dresdene.

Beni era convins ca poza asta n-o sa-mi iasa asa cum arata in realitatea. S-a inselat. Schlosskirche, tot Dresda.

O poza relativ kitschioasa (desi a fost ideea mea) dar simpatica caci toti se stramba. In fata la Neresheim.

Detaliu din Neresheim. Tipului ii iesea picioru' din pictura. Asta era si ideea, tot tavanu' era genial. Era interzis fotografiatu' si filmatu', dar am reusit si una si alta.

O poza romantica, dupa cum zicea Micsandra. Dupa ultimul concert, Vocklabruck

:)) Din camera comorilor, intro biserica romanica de pe insula Reichenau.

Aceasi biserica. Un crucifix frumos luminat.

Caderea Rinului, Elvetia.

Caderea Rinului si colegii turneisti.

Nu mai stiu in ce biserica. Ingerasii se certau al cui e noru'.

Urme de copil in aceasi biserica.

Gellert incerca sa intre in peisaj. Poza asta am reusit s-o fac (am un si fara Gellert) lungindu-ma pe jos.

Un zuerichean.

Autoportret in biserica SF din Zuerich.

Reclama la cutii de carton. Winnenden, inainte de primul concert.

Micsandra si lacul Neusiedel.

Viitorul intelectual. Fratii Philippi, Asterix si Obelix.

Rate si gaste.

O familie draguta. Beni si Andreas si-au continua idila de acum doi ani.

Poze aranjate.

Poze nearanjate.

Maini de Micsandra.

Beni si-un ardei.

Vali si Oana.

Vali, Oana si o pereche de pasi..dubios.

Fratii Philippi, triplu salt mortal.

In urma saltului..


Colega mea de banca, de voce, de pat si altele...Micsandra

Niciun comentariu: