vineri, 5 decembrie 2008

Cum ar fi lumea fara Carmen

Acum dojceva de ani a fost gasita o fetita mica intro pereche de ciubote. Se prea poate sa fi fost niste ciubote roz, in care cu siguranta erau si niste ingerasi impreuna cu care canta din toti plamanii. Cum ar fi lumea fara ea? Hmmm..ar fi fost liniste, mult prea liniste. N-am mai fi cantat cu atata drag, n-am mai fi fost atat de alintati..Voia buna ar fi lipsit, zambetu' lui Beni ar fi lipsit..vorbesc prostii..numa' zambetu' lu' beni? Lumea fara Carmen ar fi o lume cu multe rugaciuni de mijlocire lipsa si o lume cu un exemplu de sacrificiu in minus. Si ce ar fi lumea daca nu ai vedea cat de repede poate sa-i treaca supararea unui om? N-ar fi veselie, n-ar fi cantec, n-ar fi cartofi copti, n-ar fi imbratisari..
Lumea fara Carmen ar fi trista.. nu vreau sa-mi imaginez o vesnicie fara Carmen!

Un comentariu:

gerry spunea...

da...fara Carmen nu am mai fi fost atat de alintati...si toti ce ai mai spus acolo,si nu am fi mancat nuca de cocos cu miere din acelasi castron...si multe altele...:)