vineri, 26 decembrie 2008

De craciun, hannukah, yultide

Ma tot mustra constiinta si Raluca ca n-am mai scris nimic.. Am avut multe experinte in ultimele 3-4 saptamani dar despre asta in prima mea carte, care nu se va mai numi 'No great expectations' (ha!) ci 'et narrabo opera Domini'.
So, pana atunci, a fost Craciunul..am fost cu colindul/colinda?, am cumparat cadouri. De ziua de Craciun in sine m-am trezit la 12 , am schimbat tablourile prin casa, mi-am cautat claparii, i-am gasit, am mers pe munte cu placa si cu frate-meu,genunchiu' a inceput o mica revolta inca de pe drum dar l-am convins in di end, m-am certat cu frate-meu ca-mi umblase la legaturi, m-am intalnit cu Andrei si am coborat pe Lupului..nais, veri nais. Nu era nici clapar de schior sau plachist p-acolo, doar partia si soarele ce NU se grabea sa apuna (ca ma enerveaza expresia cu 'se grabea sa apuna'. De ce dom'le sa se grabeasca? Ce lui ii place noaptea asa de mult? Ha?). Acasa am mancat si am facut aproape o flotare (intre noi fie vorba, reuseam s-o fac toata daca nu radea mama de mine). Apoi m-am milogit de frate-meu sa repare becu' de pe balcon ca sa vad ce scot din dulap si bag in bagaj. In timpu' asta am fost in bucatarie. M-am intors. Becu' nu merge. Sora-mea canta la vioara..oh, nu. M-am reintors in bucatarie in speranta ca o sa ma impiedic de o veioza. A venit Lizuca din vecini sa-i repar steaua ca mergea cu colindu'. Am santajat-o sa-mi aduca o veioza cat ii repar io steaua. Am ramas cu steaua, care nici macar nu lucea suficeint incat sa vad si io ceva..Gata, m-am prelins destul. Imi fac bagaju' pe intuneric. Vine sora-mea.
'De ce nu aprinzi becu'?'
'Pentru ca nu merge..d'oh'
'Merge da' e la mine in camera. Io l-am luat'
Acum imi zice..
Huh, acum am lumina. Fac bagaju'. Prea multe haine. Le mai triez o data. Asa mai merge. Verificam cu cantaru'. Cantaru' nu merge. M-am suparat profund. Merg la culcare. Il cantaresc maine.
Sunt nerabdatoare sa povestesc macar prologu' cartii dar deocamdata trebuie sa ma abtin.
Pentru cei care obisnuiti sa tineti pumnii, sa impreunati mainile si cuvintele, pe scurt, sa va rugati, as avea nevoie de rugaciunile voastre..cat mai multe si mai dese, daca se poate :) Incepand de acum.
Sa nu va pierdeti credinta ever! Lipsa credintei il dezamageste pe Dumnezeu si-L jefuieste de slava Sa..pe cand noi ar trebui sa vedem slava..Nu ti-am spus ca daca vei crede vei vedea slava lui Dumnezeu?
Na, ca tot am scapat putin din prolog..;))
Am dat peste niste filumlete de la primele incercari cu fetele. Repetitia si produsul finit (vorba vine finit :)))


Un comentariu:

Raluca spunea...

Eheee, ce vremuri.....