marți, 13 mai 2008

Lizuca si Patrocle

Aseara, a venit la mine o fetita din vecini. O cheama Andreea, e in clasa a patra, blonda, o imita pe Dee Dee si are un caine. E tare draguta. Vine la mine, deci, sa-i dau o carte despre Tudor Arghezi. N-a venit singura ci cu Leo, cainele. Am cauta noi prin toate bibliotecile, in toate almanahurile, culegerile si cartile de romana din casa si ..am gasti 4 randuri. In tot timpu asta, Leo ne dadea tarcoale si batea vesel din coada: 'Da,Arghezi zicea ceva de pureci pe-un picior..' In fine, dupa ce am gasit cele patru randuri am condus-o pana aproape de casa ca era intuneric si ma uitam asa cum mergea tarandu-si adidasii cu cainele la subrat..si mi-o fo' asa de draga de m-am gandit imediat la Lizuca si Patrocle.
De fapt..de azi dimineata am si io un Patrocle mititel de tot..de fapt mititca de tot. Nu sunt io Lizuca ideala dar o sa ma straduiesc sa am grija de el.

2 comentarii:

Alex spunea...

fain rau de tot

Anonim spunea...

ce scump e căţelul. vreau şi eu unul :D