marți, 20 mai 2008

In culmea fericirii si in plovar

Zilele trecute ieseam de la repetitii, seara la zece. Dupa ce cant sunt intotdeauna bucuroasa, parca lumea e mai buna, soarele parca straluceste mai tare (sau, ma rog, luna, dat fiind ora tarzie de incheiere a repetitiilor), papucii parca-mi sunt mai curati..Asa deci, ieseam de la repetitie, radeam, fericita posesoare de caine, de mama extraordinara, frati turbulenti cu suflet mare, cu prieteni gustosi ca pepenele galben zemos, cu loc de munca, cu scoala - mai putin ;)),posesoare de bascheti, cu credinta, cu posibilitatea de a spera si, presus de multe, cu un car jumate de amintiri. Cam la asta ma gandeam cand coboram scarile, cand am observat ca ploo. Ce daca ploa? Eram in culmea fericirii si..in plovar.
Cum altfel? sau un fel de 'aici stau si nu pot altfel'

4 comentarii:

Alex spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=4lFXy5bIiSA

Anonim spunea...

azi mi-am dorit să mă prindă ploaia când eram în autobuz, dar nu am aut norocul ăsta. probabil că în câteva minute o să înceapă o ploaie dar acum s-a mai răcorit :P

Anonim spunea...

You can stay under my umbrella

Alex spunea...

ella ella e e e