marți, 4 martie 2008

Din bocanci in bascheti

Ieri era innorat si aveam bocanci. Ma taram cu nespusa lene printre strazi si speram sa-mi cada o tigla in cap. Mi se deslegau sireturile de la bocanci. Balti peste tot..oglindeau oameni pososamarati, Laura posomorata. Un to-do list cat o zi de post nereusita. Cumva am inotat prin tot numa' ca la sfarsitul zilei am realizat ca parca n-am facut nmic ca lumea.Fex. Macar supa a fost buna..da' dupaia inapoi in bocanci. La firma i-am dat jos. Degeaba. Sufletu-mi era incaltat tot in bocanci..
Si azi? Doua cuvinte si un semn de intrebare au fost necesare sa sar din bocanci in bascheti. 'Ma ierti?'
Azi sunt in bascheti si am zburdat pana la munca. Nu mai am sireturi, am fermoar. Baltile? Le-a uscat soarele pe toate. Sunt la capatul listei si mai am cateva mici bibiliri. Supa inca n-am mancat-o da' cred ca va fi buna. Sufletu'? Nu e in bocanci, nici macar bascheti..e in slapi.:)

Imi place primavara.Imi place viata. Imi plac baschetii mei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dacă sunt aşa comozi îmi plac şi mie bascheţii tăi :))