duminică, 23 martie 2008

Stop violenta

Vorbesc foarte serios! Opriti violenta pe strazi. De cate ori te-ai facut ca nu vezi cum o incaseaza unu' (pe merit sau nemerit)? Sau ai trecut pe partea celalata sa nu intrei in conflictul unora? Sau ai vazut cum un nenorocit baga mana in geanta cuiva? Stiu. E periculos sa te bagi, da' prin atitudinea ta incurajezi faptele de genu'. Si ce daca? Hehe. Maine s-ar putea sa fii tu vicitma. Oamenii astia ticalosi vad ca nimeni nu face nimic si prind tot mai mult curaj pe zi ce trece. Am avut mereu impresia ca in Brasov nu se intampla acte de violenta dar:
Eram joi seara in livada postei (in centru) si asteptam autobuzu', impreuna cu alti brasoveni. Vine un cutu si se aseaza langa mine. Vine apoi un boschetar beat si cainele incepe sa latre furios. am incercat sa-l linistesc mai ales ca personajul incepuse sa injure. M-am hotarat sa-mi schimb locul de sedere ca sa evit situatii aiurea. Am dat sa plec si m-am intors sa vad daca cainele vine dupa mine si insu' era in spatele meu cu cutitu' ridicat scuipand furios injuraturi si amenintari. N-am stiut ce sa fac. Toti oamenii s-au dat inapoi si in autobuz erau chiar doi vecini de-ai mei! Nu m-am speriat da' mi-era o ciuda!!! Bai, oamenilor, care-i faza? Nu vedeti ce se-ntampla?? Ghinionul boschetarului a fost ca a aparut din senin un politist imbracat in civil si a sunat dupa o masina si l-au luat. Dar asta nu e noroc e doar grija lui Dumnezeu si faptul ca exista grija lui Dumnezeu nu ne scuza de la a ne indeplini datoria de cetateni.
Nici io n-am crezut ca mi se poate intampla asta si probabil ca nici tu nu crezi ca o sa ti se intapmle..think again.
Trece in continuare nepasator si cu ochelari de cai pe langa acte de violenta si s-ar putea sa te intorci si sa vezi pe unu' cu un cutit ridicat..

Io n-o sa mai fac asta.

P.S sunt datoare cu niste poze dni austria si povestiri din iasi..la mai mult timp liber

Niciun comentariu: