marți, 4 martie 2008

Supa experimentala

Se ia una buncata inginer programator, una bucata oala. Programatorul pune un lirtu de apa in oala. Se pune pe foc. Se toarna un strop de ulei cu nespusa gratie. Se adauga 3 prafuri de boia ardei, jumatate plic condimente 'bucataria italiana', marar dupa gust, sare 'Krautersalz - Bad Ischler' tot dupa gust, vegeta, o jumatate de lingura (de lemn) de 'eros pista'. Se lasa la fiert apoi se adauga din belsug taitei si un strop de faina spre ingrosare.
Supa e cam gata. Inainte de a gusta se vor face doua cruci. Se manaca cu o cana strasnica de apa alaturi (pt diluare) si cu o portie de ras.
Asta a fost supa de la pranza facuta de Andreas. Am zis io c-o sa fie buna.:)

3 comentarii:

Alex spunea...

ai ascultat si melodia?

Anonim spunea...

Eu aş fi programat supa să se facă singură :D

Anonim spunea...

Ce rasturnare de situatie!!!
Eu am visat ca imi taiase cineva din pantoful meu preferat si l-am pus sa mi-l plateasca! Mi-a oferit mult mai mult decat faceau noi ...m-am rusinat si am luat doar o parte din ei!
Incaltamintea e ravna evangheliei in Efeseni...ma insel?