vineri, 7 martie 2008

Revelatie

E 4:25 si am avut un fel de revelatie. Stau cu geaca pe mine. Traduc de 4 ore din Mishna absurditati..magari cu patura dar fara sa, baie integrala sau pe parti si altele (nu ma pot concentra ca asta ar presupune sa inchid ochii si daca inchid ochii..). In acelasi timp am vb pe mess cu o prietena f buna. Am vorbit cum vorbesc fetele, mai ales cand se inteleg bine. Am ascultat (in ordine) Nightwish, BT Thomas (sau asa ceva), Mnozil Brass, Jugendbachchor, Coldplay si un mix ciudat de tot felu de stiluri cu aroma artificiala de mango sau pepene galben daca vreti. Pana acum 3 minute si 4,(3) secunde citeam blogul unei fete pe care n-o suport cand..am avut revelatia: N-o sa mai fac niciodata toate lucrurile astea deodata.

P.S. As pastra doar taclalele si Coldplay. Trag curand pe dreapta. Inca umpic de Mishna..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte ciudat sau foarte mausy_originala revelatie si mod de a o descrie!