miercuri, 21 mai 2008

Din seria 'Absurdistan'

Aseara am avut iarasi unul dintre cele mai tampite vise. Pe langa faptul ca l-am visat pe profu de germana din a 5-a, care era imbracat la fel, ca mi s-a stricat aparatul, de care mi-e dor de mor, se facea ca un bun prieten cu care n-am mai vorbit de multa vreme era bolnav si plecat pt tratament undeva in Delta Dunarii. Il asteptam sa vina la ziua profului care se tinea concomitent in Romania si in Germania cu aceasi oameni in ambele tari..Asa. Il asteptam, deci, sa vina din Delta. Omu' mi-a zis ca vine cu o barca cu vasle (in Brasov) si ca o sa faca cam 8 ore si pana vine el sa-i prajesc vro doo poezii! Zis si facut. Din pacate cineva a mancat una din poezii si a ramas doar una. Si sa vedeti cum si-a facut aparitia: o mana si o gura invizibila au inceput sa manance din poezie si el a inceput sa se materializeze de la cap in jos..
Nu pot decat sa ma intreb:'Ce-o fi in capu' meu?'

3 comentarii:

Alex spunea...

da... sa-ti mai spun de-ale mele, dar nu-s vise: "Sunt un om imaginar. Prietenii stiu de ce." Sa ti-l imaginezi pe Stefan Hrusca la jumatatea piesei, cu toata seriozitatea si profunzimea din vocea lui spunand "Un cioban cu oi" in loc de "un copac cu flori". "Cand era bunica fata nu mancam branza afumata." "Iron Maiden" (fecioara e fier) s-a * cu Iron Man (Omul de fier a.k.a. persoaj dintr-o piesa de la Ozzy) si a rezultat Bebelusul de Otzel (de ce nu fier? Nu stiu) "Ma... tu? Probleme cu ficatu'? Vezi daca ai ficat de fier? Rugineste. Iti trebuia ficat de inox!"

Anonim spunea...

"o mana si o gura invizibila au inceput sa manance din poezie si el a inceput sa se materializeze de la cap in jos.."
Ce descriere frumoasa!
As putea fi chiar eu...la urma urmei I am Nobody from Nowhere.
o mana invizibila- cu care tastez cand vb pe mess si o gura invizibila - cand vb la tel de peste mari si tari. Fiind pe insula cred ca ma voi intoarce cu barca...dar numai daca imi gatesti o poezie. Si daca tot te apuci de gatit pune de un poem!
______________________tiamarchos.

Alex spunea...

oai da prost is! ce "cioban cu oi"?! Copac cu ciori! 8-}