miercuri, 14 noiembrie 2007

De ce nu merg la scoala

Ieri am fost pt prima data la scoala in semestrul asta. Cam urat din partea mea. Am mai incercat si in celelalte saptamani sa merg da' cumva nu reuseam deloc sa ajung. Cand am aparut in clasa colegii m-or intrebat:'Laura! Mai traiesti?' si profa m-o intrebat cum ma cheama..Mi-am dat seama ca mi-o fost oarecum dor de scoala si nu-mi dadeam seama de ce nu m-am mai dus demult. Nedumerirea mi-o fost clarificata imediat.
Colegii mei, in majoritate, sunt total dezinteresati de a invata iar profii, tot in majoritate, sunt niste incompetenti. Nu sunt instruiti sa predea materia pe care o predau. Si daca ar fi numa' asta..Ieri profa de tehn de comunicare, nu dau nume (nu ca n-as vrea sa stiti despre cine e vorba da' habar n-am cum o cheama), zice cica crestinismul se imparte in catolicism, ortodoxism, luteranism, unitarianism, evanghelism si protestantism! Ca deh, luteranii si evanghlicii or fi miscari New Age!! Am incercat sa clarific situatia da' ea tot p-a ei o tinea si colegii mei..erau oricum pe langa subiect dintr-un motiv sau altu'. Intr-o alta ocazia niste colege d-ale mele incercau sa-i explice altei profe de ce au intarziat cu aducerea materialului:cica,'ma scuzati, da' io am acasa windows 99 si colega mea are windows 97 si ne-a luat ceva timp pana le-am facut compatibile'!!! La care profa:'Da, da, inteleg, se mai intampla'!!!Si colegii mei? Numa' vro 4 au ras. Restu' ori nu stiau ori nu erau atenti (la fel de grav).
Da, d-asta n-am mai fost io pe la scoala..

Si, hei, de ce nu mai poarta lumea tricouri simple, de ce nu se mai fabrica? Toate au flori, scrisuri, fetze, mazgaleli etc pe ele. Am cautat juma' de zi unul. Vroiam sa mi-l personalizez io nu altii. sI ca si bonus:in unul din magazine vanzatoarea (trecuta de 40) m-a intrebat:"la ce-ti trebe tie tricou?" Pai nu, tanti, nu-mi trebe ca io m-am nascut cu tricou pe mine! shish!

Niciun comentariu: