joi, 29 noiembrie 2007

Interesu' poarta fesu'

Azi ie-u' s-a purtat fff frumos. A aliniat totu' la comanda..parca se lua la intrecere cu firefox. Cred ca face asta din cauza ca vine Mos Nicolae..

Cu alte cuvinte: a fost o perioada destul de lunga de timp cand am fost singura persoana care putea indeplini o anumita treaba (cantat la orga).Din acest motiv anumiti oameni nu vroiau sa ramana fara fes asa ca imi tot spuneau:'Laura, tu esti singura, tre' sa salvezi situatia.' sau 'Da, mai sunt si altii da' tre' sa-i intelegem ca au probleme'. Nimeni nu comenta felul meu de a interpeta partiturile etc. De ceva vreme nu mai sunt singura persoana (nu ma deranjeaza catusi de putin) si oamenii nu-si mai simt fesu' in pericol. Astfel, 'tre' sa salvezi situatia' s-a transformat in 'de ce te bagi peste altii', 'tre' sa-i intelegem ca au probleme' pentru mine inseamna 'de ce nu respecti programarea?' si fiecare al treilea om imi da indicatii de interpretare de zici ca toti au fost la fabrica de conserve. Situatiile in care eu intervin sau absentez sunt identice cu cele din perioada anterioara, diferenta consta in numaru' de persoane cu aptitudini muzicale..
Oameni buni, daca nu terminati cu fazele astea imi iau fesu' si am plecat!

Niciun comentariu: