marți, 6 noiembrie 2007

Ce-mi doresc de ziua mea

Cand eram mica si mai invita mama copii la ziua mea zicea mereu: 'ei, ce sa-i aduceti..veniti voi ca e de ajuns..' Sigur! Da' pe mine nu ma intreba nimeni. Doara cu vecinii mei ma jucam in fiecare zi..Io vroiam cadouri. Primeam de la ai mei cadou si atat. Cum am crescut am abordat alta tactica. Ii anuntam pe toti,fara pic de jena, din timp, ca va fi ziua mea si cam ce-mi doresc..urat da' a dat rezultate. Pe dulap, pe oglinda si pe usa la intrare se afla un sticker cu "nu uita pe... e ziua mea". Inca mai imi plac cadourile si inca folosesc metoda mentionata mai sus. Anu' trecut am primit o placa si anu' asta alte accesorii costisitoare (si nici n-a fost inca ziua mea). Ce-mi doresc de ziua mea..hmmm..imi doresc un briceag nou, Victorinox, un S5600..bine, si un S6500 ar fi dragut da' ma multumesc cu 5600, si imi mai doresc..un caine, care sa nu moara niciodata (sau cel putin nu inaintea mea), sa ma dau cu placa de ziua mea, un rucsac de munte si as puea sa ma mai gandesc la cateva. Dar nu. Nu, anu' asta nu-mi pasa ce primesc. Nu-mi pasa pt ca toate astea le pot obtine si singura. Vreau un cadou de ziua mea. Stiu..stiu ce-mi doresc de ziua mea..

(pentru cei generosi lista de mai sus este inca actuala :P)

Niciun comentariu: