luni, 26 noiembrie 2007

Cearta


Iar ne-am certat..Am amanat mult timp discutia asta in speranta ca se va razgandi. Am asteptat, dar odata si-odata tot trebuia s-o fac. Am zis ca, orice ar fi voi fi vesela si binedispusa. Vineri seara am hotarat ca e momentul sa discutam. Am intrat, am inchis usa..
'Trebuie sa discutam.'
'Cum vrei tu, dar stii raspunsul meu.'
'Da stiu, dar nu crezi ca..'
Si asa am incercat sa-l conving. Dar nu! Nu dom'le, nu poate si el odata sa fie rezonabil, sa-mi faca pe plac, sa cedeze.. Am incercat sa-l mituiesc, i-am zis ca nu va afla nimeni daca face si el un mic compromis. Nu era asa de greu..Degeaba. Raspunsul a fost acelasi ca in ultimele dati, implacabil, neinfluentabil: 45.
Am ramas totusi vesela si binedispusa in urma acestei discutii imaginare cu cantarul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si cu tine s-a certat? Mai, dar e imposibil! Trebuie sa facem ceva? Ma gandesc ca daca ne aliem poate reusim sa il batem! cine stie...intr-o buna zi poate ne va face pe plac....

Laura spunea...

Oricand, la orice ora ;))
Il dam in judecata, il sechestram..orice