miercuri, 28 ianuarie 2009

Reteta zilei

Azi am cunoscut-o pe Căcăcilă. Căcăcilă este un caine maidanez, norocos, foarte norocos. Dupa ce am auzit povestea ei mi-am dat seama ca zilele sunt formate din anumite sentimente, care te conduc de dimineata pana seara. Sau nu stiu, poate stiam asta dinainte si lucrul de care mi-am dat seama este ca ultimele trei zile au fost formate din dor si furie. Furie pentru cainii care sunt maltratati si dor dupa Vulpi. Furie pentru timpul care-mi scapa printre degete si dor dupa Micsandra care nu mai are timp sa vina la cor. Furie pentru oameni care se enerveaza si se cearta si dor de seri linistite cu familia. Furie pentru delasarea mea si dor dupa momentele in care eram buna la mai multe. Furie pentru ca luni a fost 26 ianuarie si dor dupa aniversarea ce trebuia tinuta. Furie pentru ca nu reusesc sa accept voia lui Dumnezeu mereu si dor dupa momentele cand credinta imi ajungea. Furie pentru ca nu resusesc sa ma ingras si dor dupa zilele in care imi placea sa ma uit in oglinda. Furie pentru bani si dor dupa oamenii care au plecat sa faca bani in alte tari. Furie pentru ca matusa mea nu e aici azi sa-i zic 'La Multi Ani', sa ma plimb cu ea infulecand chipsuri si dor de ea. Furie pentru departare si dor de apartenenta. Furie pentru dorul care ma incearca si dor de nefurie..

Un comentariu:

Alex spunea...

mai ai putin si poate coci si o poezie