joi, 24 septembrie 2009

Demission Impossible

Iata ca ceea ce mi s-a parut imposibil pana nu de curand s-a intamplat azi. Cand a inceput sa-mi place tare sa incubez mi-am zis 'niciodata nu o sa plec de aici'..dar azi mi-am dat demisia. Am luat un model, am schimbat numele, am printat-o si inainte sa semnez colegul mmeu mi-a scris 'nu semna!', apoi am semnat si am inmanat-o. De unde credeam ca este o misiune imposibila de fapt a fost o demisiune posibila.

Un comentariu:

aphilippi spunea...

las ca nu-i nimic :) - poate mai lucram ceva impreuna...candva... doar cu mica diferenta ca nu mai dam sfaturi - ci oferim consultanta, nu ne mai ajutam ci prestam servicii, nu mai controlam daca e bine - ci oferim audit de calitate asupra serviciilor ... si daca cumva ne va trebui pentru asta o factura ... vom folosi FACTUREAZA.RO :))