sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Revelatie

Aseara mi-am dat seama de ce oamenii inca suspina dupa Ceausescu. Am de facut multe alegeri si tormentata fiind de ganduri, am vrut sa ma pun in pat si m-am gandit 'ce bine era daca ma punea cineva aici, sa fac asta si sa nu am voie sa fac altceva, sa nu am optiuni.' Si atunci mi-am dat seama ca asta face un dictator si oamenii se simt bine pentru ca, culmea, nu au de ales.
Totusi, Dumnezeu ne-a lasat libertatea de alegere..incerc sa vad, sa cred frumusetea acestui lucru.

3 comentarii:

Mădălin Ciortea spunea...

Este un sistem groaznic comunismul iar nostalgiile acestea nu fac decat sa mareasca unele mici avantaje de atunci si sa uite pumnul in gura care era indesat in urma oricarei manifestari creatoare de libertate.

Anonim spunea...

nu exista nici un regret!imi place sa am optiuni si imi place sa imi pun in valoare individualitatea!dar sunt stapanit de un puternic sentiment de ura cand am gandesc ca nici dupa 20 de ani comunismul nu a disparut!

Maverick spunea...

Comunismul...a avut si inca are efecte asupra modului de viata al romanilor
off-topic...de ce nu vrei sa mai vorbesti cu mine?
trimite-mi un mail sau lasa-mi un comment pe blog sau pe hi5 :)
astept
un amic