miercuri, 12 mai 2010

To are or not to are? That is the question

De cateva zile statusu' meu oscileaza intre 'i r hungry' 'i r hungry not anymore' si 'i r hungry again'. Ceea ce inseamna ca imi e foame, mananc, nu-mi mai e foame pentru o ora-doo, mi-e foame iar. Atunci cand sunt in faza de 'i r hungry not anymore' ma apuca o oarecare neliniste daca nu mai am nimic de mancare.O neliniste ce se transforma in panica pe masura ce se scurg minutele. Ceva asemanator am experimentat ieri. Crezand ca nu mai am nimic de mancare am stat pe 'i r hungry, very' pana la terminarea programului. Pe drum, insa, am descoperit in geanta o pungulita cu masline si un mar imens. Era asa imens ca ar fi putut manca din el si Cain si Abel. Atunci m-am gandit ca ar fi util sa-mi fac un checklist cu mancarea ce o pun in geanta. Oricum, azi m-am aprovizionat mai bine. Cu toate astea, the answer is to are.

PS Alaltaieri mi-am taiat o bucatica dintr-un deget. Pentru cei care ma cunoasteti, nu este acelasi peste care am deschis geamu si nici ala peste care a inchis beni usa. Asadar, stati linistiti. Le iau la rand.

2 comentarii:

Anonim spunea...

relația între nevoia fizică de hrană și certitudinea de a avea hrană cum o descri tu în acest post aduce amite a unei persoane care se lasă de fumat. Cat timp mai are țigări nu simpte nevoia. Însă situația se schimbă când ultimele țigări sunt distruse sau dăruite.

Ai degând să renunți la mâncare?

Cred că acuma este momentul pentru un citat legat de mancare:

Red meat is not bad for you. Now blue-green meat, that’s bad for you! ~Tommy Smothers

Anonim spunea...

/(rr|[^r]{2})/