miercuri, 26 mai 2010

A fost o data cum a mai fost de multe ori

Azi s-au intalnit multe vrajitoare in jurul unui cazan si m-au blestemat.N-am produs nimic, exceptand o jena d afis, toata lumea a vrut de toate, ceaiul avea colorantii gresiti, pozele aveau dimensiunile gresite, n-am gasit nici o inregistrare decenta pt dixit dominus..si tot asa. A, si observ ca ma ajunge timpu din urma. In fata mea, in autobuz e o fata cu care am copilarit, pe care nu am mai vazut-o de multi ani. Nu e singura, ci cu sotul si copilul de trei ani. Buna asta. O intrece chiar si p-aia cu colorantii.. Abracadabra? Someone? Anyone?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru a raspunde la toate o sa iau rand cu rand:

>Azi s-au intalnit multe vrajitoare in jurul unui cazan si m-au blestemat.

Esti sexista, si barbati pot blestema

>N-am produs nimic,

Existenta ta este o continua transformare chimica. Nimeni din noi nu va putea sa creeze ceva, doar sa transformam cea ce este in jurul nostru

>exceptand o jena de afis,

asta ramane la atitudinea clientului

>toata lumea a vrut de toate,

daca nimeni nu am vrea nimica terra ar fi or un loc foarte fericit or foarte trist

>ceaiul avea colorantii gresiti,
E160b si E120 (ambele rosu-portocaliu)

pozele aveau dimensiunile gresite,
> ok, asta e trist

>n-am gasit nici o inregistrare decenta pt dixit dominus..si tot asa.

http://www.youtube.com/watch?v=SwB5D7T57M0

pana si titul este "The best version of Handel's Dixit Dominus on youtube"

>A, si observ ca ma ajunge timpu din urma.
vicis est reprehendo usque mihi

Top 101 Life Quotes - pick one that fits ...
http://www.soundoflife.net/life-quotes/

Laura spunea...

Draga Anonim,

peste tot in arta si literatura vrajitoarele sunt cele rele iar vrajitorii sunt cei buni..and you call me sexist..

Cand am zis 'n-am produs nimic' me referam in afara corpului meu.

Daca tu faci un site care ti se pare oribil dar clientului ii place, nu zici ca 'wow, sunt totusi bun', ci 'ce client fara gusturi'

Toata lumea a vrut de toate. E normal ca lumea sa vrea, e in firea naturii, dar de ce de la mine toti??

Colorantii sunt gresiti pentru ca ceaiul era de lamaie.

Era vorba de Dixit Dominus de MONTEVERDI.

Anonim spunea...

ce coincidenta!
Ma intalnesc ieri cu un fost coleg din pizza shop, mai tanar ca mine, un kurdish vai de el..aparent!
Si depanam amintiri pe autobuz. Apoi imi arata o poza cu fetita lui si cu sotia lui englezoaica...
Mi-a stricat ziua..