duminică, 31 octombrie 2010

Ce-mi doresc de ziua mea

Anu' asta descopar ca am imbatranit. Am inceput sa-mi doresc numai lucruri nemateriale de ziua mea. De ziua mea in sine voi fi in lumea a doua. Va fi o joi. Ceea ce ma bucura. Imi place ziua de joi. Joia se intampla lucruri frumoase. Poate..mneah.. Revenind, ce-mi doresc de ziua mea. De ziua mea imi doresc si acum o sa las capu' pe spate si o sa visez. Si poate o sa lacrimez putin. Ei bine, imi doresc o felicitare de peste maneca, care sa ajunga eventual pe adresa de pe Hirscher si sa trec prin tot procesu' penibil de a ajunge in posesia ei. Imi doresc sa-mi povesteasca mama iarasi cum a fost in ziua care m-a nascut, sa-mi zica de ce asteptari si ce vise avea pentru mine. Sau macar sa-mi zica ca avea. Imi doresc sa o iau pe Emma in brate si sa-mi rada in ureche. Imi mai doresc sa vorbesc multe cu cuvinte putine, de preferat nimicuri. Imi doresc sa rad cu lacrimi cu Beni si Carmen si Adina. Imi doresc sa ma invite Raluca la masa si sa-mi povesteasca, sa ma certe ca nu am mai scris pe blog si sa ne imbatam cu must de mere. Si-mi doresc sa am bani sa-mi iau un laptop pe care sa pot lucra. Hai ca n-am imbatranit chiar de tot.
Oricum, jumate din oamenii mentionati nu-mi citesc blogu' iar cealalta jumate se afla in imposibilitatea de a-mi indeplini dorintele.
Asta e, asa, un soi de visare intre realitate si fictiune.. sau intre Bucuresti si Brasov.

6 comentarii:

K spunea...

La multi ani pentru joi.
Si sper sa primesti ce iti doresti.
Must de mere cu fulgi de porumb si fulgi de grau , e bun.

Laura spunea...

o sa fie intr-o joi, dar multumesc :)
o sa incerc.

Beni G. spunea...

Deci pentru tine Emma e cealalta jumatate din suma Beni+Carmen+Adina+Raluca+"cel cu maneca"...ca ea e singura din cei mentionati de tine care nu citeste blogu' ;))

Laura spunea...

@Beni

sunt mai multi mentionati. ;))

Tu+Carmen+Adina+Maneca = sunteti in imposibilitate

Emma+Raluca+Nimicuri+Mama = nu citesc blogu'

Exact jumi-juma :D

Raluca spunea...

Eu am citit....si am bagat la cap....:p

Laura spunea...

@Raluca
faptul ca inca il citesti este deja motiv de zambet.