marți, 18 ianuarie 2011

Protocoale si Portocale

Cunosc oameni cu care am protocoale, cu care ma balacesc in conventii sociale, carora le urez weekend placut, o seara frumoasa si pofta buna si le zic multumesc frumos.
Apoi cunosc oamenii cu care am portocale, cu care ma balacesc in subiecte on topic, off topic, sub topic, pe dupa coltul topicului, oameni care-mi fac si carora le fac weekendul placut, care-mi lumineaza serile, carora le zic doar pofta si carora le multumesc frumos, simplu, cu cuvinte si fara.
Si in cele din urma sunt oameni care vor protocoale si le dau portocale si si mai putini care vor portocale si le dau protocoale.

6 comentarii:

Beni G. spunea...

Oare ce va avea de zis "a-z" la acest articol?

"Ati dori o portocala, domnule blogger?"

sau

"Auzi, te rog, de data asta nu mai incepe...n-am destule portocale si pt tine"

Laura spunea...

:)) ai si tu fixurile tale, dar afla ca m-ai facut sa rad si e lucru mare asta, azi, la ora asta. Hai, ca-ti aduc o portocala.

neuro-nul spunea...

De ce una si nu doua? Sau asta era cu elefanti pe o panza de paianjen. Sau negri mititei?
Una este luna.

Laura spunea...

Credeam ca una este neuronul ;))

Anonim spunea...

Buna seara "Sufletel"
N-am stiut ca existi ..te-am descoperit intamplator cand migaleam ceva prin spatele blogului...m-ai surprins si m-ai indoiosat cu comentariul tau...Cand ai putin timp treci pe la mine prin suflet,am sa te cuibaresc in paturica mea cu carouri...am sa-ti spun o poveste, doua, iar tu o sa incepi sa torci ca motanul meu Kikoantza,
Deja te astept !
Noapte buna , copil frumos!
Omi( pentru ca asa imi spun nepotii mei si-mi place)

vichi nego spunea...

Of, nu sunt" anonima"! Sunt Vichi din pravalia cu nimicuri, nu stiu pe ce am dat clic, oricum te astept pe la mine, zilele astea postez cateva noutati! :-)
tot Omi