joi, 10 februarie 2011

Revolta picioarelor

Ne revoltam. In primul rand si-n primul rand, cerem sa nu ne mai numesti membre inferioare. Nu ne simtim mai putin importante decat mainile, care, pe nedrept, sunt numite membre superioare.
Enumeram mai jos conditiile in care vom continua sa mergem.
Vei avea grija pe unde mergi si pe ce calci. Iti reamintim ca, de fiecare data, cand ai calcat pe cineva pe nervi ai avut de suferit.
De asemenea, este de evitat calcatul pe bataturile altora.
Desi ai avut suficiente experiente, inca nu ai invatat ca intri in incurcaturi atunci cand calci pe bec.
Cerem in mod subliniat sa nu mai calci stramb.
Total interzis este sa-i calci pe altii in picioare.
De asemenea, vei avea grija sa nu mai calci nici pe cozi.
De dorit ar fi sa gasesti niste urme pe care sa calci.
Vei avea grija in ce bucatarii umbli, pentru a evita sa mai calci in strachini.
Numarul de carari pe care vei merge sa fie sub 7.
Din cand in cand iti va fi permis sa-ti calci pe inima.
Daca mergi des la apa, nu vei lua cu tie ulciorul.
Atunci cand vezi ca toate merg pe dos, te vei opri.
Vei avea grija sa mergi mai repede decat iti merge vestea.
Si nu in ultimul rand, sa nu mergi niciodata prea departe.

In cazul in care nu vei respecta conditiile de mai sus, vom face greva.

Bibliografie: Beni, Carmen, Ramona, Adina, Larisa

3 comentarii:

vichi spunea...

Buna seara , Sufletel...tare mi-a placut ca ti-ai facut timp sa asculti naduful picioarelor... Incheierea mi-a rascolit niste amintiri..."Departe" ...este o dureroasa amagire...am fost pe acolo...
"N-ar fi trebuit sa ies atat de mult in larg, peste, zise batranul.
N-a fost bine nici pentru mine, nici pentru tine.imi pare rau, peste!
…………………………………………………………………………………………………………..
“Oricum vantul e prietenul nostru isi zise el Adauga:" Uneori.ca si marea nesfarsita, cu prietenii si dusmanii nostri.Si patul.Patul e prietenul meu.Doar patul.Ce mult o sa insemne patul! E asa de simplu atunci cand esti infrant.
Nu mi-am dat seama niciodata cat de simplu e. Si cine te-a infrant?" se intreba apoi.
-Nimeni, isi raspunse singur, cu voce tare. Am iesit prea departe in larg."

(Batranul si marea,Hemingway)
Santiago e prietenul meu, ne-am intalnit departe de tarm, in singuratatea marii...

BeznaWarrior spunea...

Mai e aia englezeasca cu "when things don't go right then take left" cred ca are ceva legatura cu articolu' tau da' nu stiu cum s-ar traduce in romana

urmasul Capitanului spunea...

poate ar fi trebuit ca greva sa inceapa deja de mai mult de o luna.