luni, 23 mai 2011

Premarți sau Dovada ca daca te iei de ceafa poti sa te scoti din noroi

Nu cred in ghinion, dar azi i-am dat o sansa dupa ce am citit un mesaj pe youtube, din care reiesea ca voi muri in doo zile daca nu repostez mesajul (si daca il repostam, vineri urma sa ma sarute iubirea vietii. Asta, asa, in caz ca erati curiosi sau in cazul in care iubirea vietii isi facuse planuri cu mine pt vineri, sa aibe timp sa le anuleze). So, am dat o sansa ghinionului si mi-am pierdut abonamentu' metrorex, m-am asezatcu fundu' intr-o guma, fund cu care m-am asezat apoi pe scaun, guma fiind acum si pe pantaloni si pe scaun si mi s-a stricat sticku' de internet. M-am conectat la o retea schnurlos nesecurizata, careia ii place sa joace v-ati-ascunselea. Dar asta nu e rau. Mi-am consumat azi cele 3 ceasuri rele de maine.

De scris aici voiam sa scriu altceva, da' am zis ca dupa sesiune, ca, am uitat sa va zic, da' m-am facut serioasa. Dar iata ca, in ciuda examenului de maine (sau azi, ca cine stie cand apuc sa postez. sau ieri - de siguranta), nu pot lucra la finalizarea proiectului. Concluzia este ca eu cand vreau sa scriu, scriu. Sau, mai bine, trebuie sa scriu.

E pe cale si un nou episod din MiC, in care o sa apara multastepatul doctor, care i-a prescris lui Ray sa fumeze marijuana. Am sa va mai spun ceva si despre cuvinte. Poate tot in seara asta, cine stie. Ma gandesc ca ati observat ca de la jumatea lui martie pana la inceputul lui mai nu am scris nimic. Cu toatea astea, statistic, numarul de vizite pe zi a ramas constant, ba chiar a crescut. Ceea ce e ciudat.

Mi-am dat seama acum ca unele din dorintele mele cele mai puternice sunt cele mai banale chestii. Banala in sensul ca si tanti Marika, care vindea seminte la colt la Ursu, isi putea dori chestiile astea. Adica, cine nu-si doreste sa dea timpu' inapoi sau sa fie invizibil? Acum vreo doi ani imi doream sa fiu inger pazitor. O sa incep sa-mi doresc asta din nou. Gata. Ma apuc de treaba. Maine iau 10.

Niciun comentariu: