luni, 31 octombrie 2011

Ce-mi doresc de ziua mea

Mai sunt exact 11 zile pana pe 11 a 11'a doo mii 11, adicaaaaa ziua mea :D
Anu' asta, spre deosebire de anu' trecut, imi doresc o multime de lucruri si pt a optimiza procesul de daruire-primire am intocmit o lista.
Asadar, imi doresc:

- una bucata pedala de sustinere
- una bucata roata de bicicleta (spate)
- 12 bucati strampi colorati - nu toti la pachet (rosu, galben, portocaliu, verde inchis, verde deschis, albastru inchis, mov, roz, crem, maro si visiniu)
- forme de prajituri
- o trotineta
- o perna (pt un cap jumate-doo)
- o lenjerie de pat colorata (uni)
- o pijama cu oi/girafe/rate, marimea mea (xs)!
- o geanta neagra de fusta, sa intre un A4
- sosete lungi
- manusi de snowboard
- manusi de boschetar, cu un deget
- caciula
- pe Carmen
- orice are legatura cu snowboard, accesorii colorate, gatit sau este in esenta util

Puteti sa va inscrieti aici si puteti sa exprimati si dorinte de prajitura. Anonim, desigur, sa pastram elementul surpriza :))

16 comentarii:

Anonim spunea...

te ajut cu perna. pentru ca o s-o folosesc eu cand te vizitez:D
semnat, anonim

Larisa Gligor spunea...

Dar ai face bine sa vii si la Brasov, daca tot vrei atatea. Nu de alta, dar noi ne pregatim si parca vad ca ramanem cu ele in brate.

Anonim spunea...

Caciula ai de la mine, la alegere chiar ;)

Laura spunea...

Daaaaaaa, vin in Brasov. Absolut! Va invit pe toti :D
Multumesc

Anonim spunea...

Si eu dau ceva din lista, dar cu bonus :D

Laura spunea...

:D thank yooooou

Doctor Quinn spunea...

Strampii are mine! :D muahaha

Adina spunea...

iti iau manusi de boschetar

Laura spunea...

:D multumesc

Anonim spunea...

un fc3 merge?

Laura spunea...

absolut, draga mihai :)

Anonim spunea...

mihai?!?

Laura spunea...

saaaaaaaaaaaaau cristina? ;))

Anonim spunea...

:D ofcors

Anonim spunea...

o carte de bucate cu retete delicioase vegetariene se accepta?

Laura spunea...

Desigur :)