miercuri, 5 octombrie 2011

Test

3 comentarii:

vichi negosanu spunea...

Buna seara copil bun...ce bine imi pare ca te vad si eu asa de aproape...stai sa-mi pun ochelarii... aha, esti faina...vrei sa pari tu sobra in rosu si negru , dar sa stii ca pe mine nu ma convingi...
Te imbratisez cu tot dragul...

Aa, uitasem, sa stii ca intre timp am mai facut un blog, "acasaiar.blogspot.com."
La noi ,la biserica, a avut loc la inceputul lunii august, un eveniment unic in felul sau.
Cei din diaspora si-au dat intalnire acasa... a fost o intalnire cu mare risipa de suflet , de imbratisari si de lacrimi...
M-am gandit ca n-ar fi rau daca as pastra cumva clipele cu duioasa lor incarcatura si uite asa a aparut blogul...
Cand ai putin timp liber intra si pe "acasa iar"...sa ne cunosti mai bine...

O seara superba!!

vichi

fotograf nunta roxana spunea...

de ce stai singura?

Laura spunea...

nu eram singura. beni si carmen se hlizeau langa fantana ;))