vineri, 13 iulie 2012

Trolling II

In aceasta dimineata, cand m-am trezit, am primit un mail de la Infonet Systems al carei actionar unic este Uniunea Nationala a Notarilor Publici din Romania. Mailul continea in format PDF un certificat solicitat de un notar din comuna Patarlagele, cu privire la un defunct necunoscut. Notarul, si de aceasta data, se numeste Gavrila Aura.

Asadar, ca un bun cetatean ce sunt le-am scris urmatoarele:

Stimate Domnule/Stimate Domn,

va multumesc foarte mult ca mi-ati fost alaturi in aceste vremuri in care am fost greu incercata.
Va dati seama, nu e usor sa fii notar in Patarlagele, unde inca de la prima atestare documentara din 1524 au murit oameni necunoscuti. Cum este si cazul bietului Hudunca Nita, decedat in anul 2001. Nascut, crescut si mort in comuna Calvini. Nu se stie nimic despre nasterea sa, din acest motiv nici nu a primit vreodata un CNP. Viata si-a petrecut-o boem la poalele dealului, mergand cu oile la pascut zi de zi. Visul sau cel mai mare era sa apuce recensamantul din 2002 si sa conteze si el in numarul populatiei comunei. Credea cu tarie ca numarul este 4.372 si ca el va fi unul dintre locuitorii vajnici ai acestei comune. Stia acest lucru pentru ca ii placea sa numere oamenii. Deprins cu numaratul oilor s-a hotarat sa afle si numarul oamenilor. Din fericire, insa, am putea zice, murind in 15.11.2001, el nu a apucat recensamantul, de al carui rezultat ar fi fost amarnic dezamagit. Neavand CNP cu siguranta nu ar fi fost trecut la numaratoare, ca o oaie a nimanui.

Va multumesc asadar incaodata.
Cu stima si respect, Gavrila Laura


P.S. Pentru cei care nu au citit Trolling I, il gasiti aici

Niciun comentariu: