marți, 29 aprilie 2008

Cum sa te scarpini pe dupa cap

x: spre ex..acum dk as fi fost ok
x: n-ai mai fi vb cu mine
x: e doar un exemplu
y: incerc sa nu'ti dau dreptate
y: si singurul motiv (iar singurul..) pt care nu o fac este pt ca te stiu incapatanata:)
y: ma rog... cred c'ar trebui totusi sa ma lupt
y: :)
y: nu, nu d'aia vb acum cu tine
y vb pt ca ... nush de ce vb
x: vezi...
x: n-ai alt motiv
x: si da, sunt incapatanta :)
y: tre sa am un motiv ca sa vb cu tine? nu
x: da
x: normal
x: tre s ai un motiv pt orice
x: pt orice faci
y: i doubt...
x: poate nu orice
x: ca unele stau in firea omului (cum ar fi sa-ti iubesti parintii)
x: si te contrazici oricum
x: din mom ce vorbim despre faptul ca mie nu mi-e ok e clar k de asta vb cu mine..
y: mai bine sa intri intr'o casa de jale...
x: deci
x: am dreptate
y: asta iti doresti, nu?..
x: tocmai..ca nu :(
x: vreau sa vb cu mine din oricare alt motiv,dar nu de mila sau asa
y: atunci... de ce nu esti incapatanata in lucrurile pe care ti le doresti?
y: (mila :-l)
y: (in dragostea de aproapele nu cred ca exista mila)
x: no acum ..mila...sau empatie..p-acolo
x: si cum sa ma incapatanez cand e asa cum nu vreau sa fie
x: (ce complicat suna)
x: :)
y: citind ultimele replici, ai impresia ca nu ti'ai folosit incapatanarae intru convingerea mea ca vb cu tine pt ca nu iti este bine acum?
x: nu incercam sa te conving p tine, eu avand aceasta convingere
x: iti ziceam doar
x: si dat fiind fatpul k tu nu ai alt motiv, refuzand sa-l accpeti pe cel zis de mine, este numai normal sa cred k AM dreptate
y: motivul invocat de mine este ca nu trebuie sa am un motiv ca sa vb cu tine
y: :)
x: parol..da asta nu e motiv
x: :)
y: adevarat:)
y: dar suna bine
y: :))
x: :))

Desi sunt unul din protagonisti, jur ca nu inteleg aproape nimic ;))

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos scrii...

Anonim spunea...

Asemena aberatie de pierdere de timp pe mess nu am mai intalnit! E clar ca exista un dedesubt al dialogului...fiecare vrea ceva de la celalalt si niciunul nu cedeaza! Lupta de orgolii poate...sau poate...!? E!