miercuri, 23 aprilie 2008

Saptamana de duminica

Duminica a fost una din cele mai frumoase zile de mult timp. A fost una din zilele in care seara aveai impresia ca a trecut o saptamana. Luni am citit. Am intarziat sa intru in ziua de marti deoarece luni am dormit cam mult. Marti, deci, am cunoscut si cunoscut doi oameni (si cand zic oameni zic oameni) apoi am fost pe munte cu placile. Nu prea multa zapada dar soare si buna-dispozitie din belsug. Jumate din munte l-am coborat in clapari si cu placa la subrat dar tot s-a meritat! Miercuri dimineata ne-am chinuit sa gasim drumul spre prejmer. Spre amiaz l-am gasit.;)) Am jucat ping-pong si am mancat..mmmmm..capsuni cu frisca. Joi a fost poate cea mai frumoasa zi din saptamana. Mi-am luat timp sa arat Brasovul cu o vizita la turnuri. Soare caldut, senin, cuvinte. Vineri am fost la o scurta repetitie pentru concertul de sambata. La repetitie am avut bucuria sa-l revad pe dragul de Horia. Da, si concertul..concertul a fost sambata. Am inghetat putin da' am simtit caldura muzicii si a oamenilor. Sambata seara, ca deobicei, am comandat pizza. De data asta insa a fost un esec gastronomic intrucat pizza noastra 'vegetariana' avea bucati impertinente de sunca. Saptamana nu se putea termina mai placut. O plimbare la belvedere si la lacul din poiana, ciorba de tarhon, paine de casa, si mi-am cantat si umpic de amelie.
Sa tot fie zile din astea..

Oh yeah,si am primit si o moneda tare fotogenica.:)





O parte din concertul de sambata

3 comentarii:

Anonim spunea...

>:D<

Alex spunea...

pizza vegetariana? Apoi ba, da pizza fara sunca? De unde si pana unde? Pizza prosciutto cu masline si salam picant iti spun eu ca nu poate fi inlocuita. Hei, multumesc, asa-i, zile dinastea sa tot ai!

Anonim spunea...

deci abia acum aflu eu ce oameni au fost aia :D
oameni nu gluma