vineri, 17 octombrie 2008

Draga toamna,

sa sti ca de mult am vrut sa-ti scriu aceasta scrisoare. Dar in fiecare an am crezut ca nu va fi nevoie. Iata ca anu' asta a sosit momentu'. Te urasc. Ai citit bine. Te urasc, pentru ca in fiecare an imi iei prieteni si rude. Te urasc pt ca invalui totu' in soare caldicel si zeci de culori calde, si-mi faci sufletu' sa iasa afara din piept ca sa se bucure si asta numai pentru ca in secunda urmatoare sa-l faci sa inghete de frig, sa crape incet-incet apoi sa dai drumul tornadelor de vant rece si aspru si sa mi-l faci bucati. Apoi saptamani intregi ploo marunt si eu stau si adun bucatele de suflet prin toate ungherele imposibile. Nu incerca sa-ti ceri scuze, nu are rost, pentru ca stiu ca si la anu' la fel ai sa faci.

Laura, torned apart

Niciun comentariu: