luni, 3 noiembrie 2008

Ce-mi doresc de ziua mea (II)

In mai putin de 10 zile o sa fie ziua mea. Asta nu e ciudat. Ciudat e faptul ca anul asta am si uitat ca tre sa fie ziua mea, mi-am dat seama sambata intrun sir de ganduri intortocheat.
Anu' asta imi doresc..scanez, scanez..Nimic. Nimic ce poate fi introdus intro cutie si legat cu o funda. Nimic material. Imi doresc ca fratele meu sa gaseseasca adevarata dependenta, bunica mea sa nu mai sufere, imi doresc sa ma ingras macar 3 kile, sa inot pe fundul marii Nordului sa caut o comoara aruncata, imi doresc sa nu-mi mai fie niciodata asa de rau ca azi-noapte si cel mai mult si mai mult imi doresc un ciob.
De fapt, daca ma gandesc mai bine, imi doresc sa nu fie ziua mea. Nu acum. Sa fie atunci cand toate acestea au sa se intample.

Down and out, not recovering soon.

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu m-am îngraşat exact 3 kile :))

Laura spunea...

:)) deci la tine erau kilele mele

Anonim spunea...

Tiamarchos poate sa te ajute cu ultimele trei dorinte.
1.Marea Nordului
-nu tre sa te scufunzi dupa comoara ca stiu eu un magazin unde au din belsug ce cauti.
2.Rau (de inima) noaptea
-te asigur ca nu o sa-ti mai fie rau. Macar nu din acelasi motiv.
3.Ciobu'
-cioburi sunt peste tot
-alegel pe al in care te vezi mai bine si mai bine
-nu te grabi
______________________tiamarchos.