marți, 11 noiembrie 2008

O zi ca oricare alta

Azi m-am trezit la fel de tarziu ca ieri. Dimineata a fost la fel de frig ca ieri dimineata. Azi m-am dat la fel de greu jos din pat ca ieri si Tasha m-a lins pe fata, la fel ca ieri. Doar atat, poate ca mama m-a imbratisat umpic mai mult ca ieri. La fel ca ieri am sarit peste micul dejun si la fel ca ieri mi-a inghetat nasu' pana-am ajuns in statie. La pranz am mancat tot supa din plic si macaroane cu branza si ciuperci, iar am stat o gramada de timp pe mess si iar mi se inchid ochii de somn pe masura ce se apropie ora plecarii. Doar ca ieri nu a fost ziua mea, in schimb azi da. Dupa cugetari pesimiste cum ca n-am realizat nimic in 22 de ani de viata, baia anuala si lectura unor parodii am trecut la somn si mi-am asteptat ziua. Mi-a fost luminata si inspirata de mesajele de la Razvi (nu doar ziua asta ci si aia mai lunga), apoi rand pe rand au venit mesaje si telefoane - multe neasteptate si putine asteptate - asta e, face parte din surprizele vietii. Pana acum am primit niste bomboane cu unt de cacao pur, un portofel cu soareci, tinctura de propolis, un fimulet simpatic si o curea claviculara and more to come.
Azi dupa exact noo luni am intrat din nou la raiffeisen bank, fapt ce mi-a ravasit o leaca amintirile dar, tinundu-ma de promisiunea facuta-mi, mi-am reamintit ca trebuie sa astept in tacere raspunsul. Am reusit s-o iert si pe frizerita care iar si-a batut joc de capul meu si ma accept aratand ca un copchil prost de la gradinita cu program prelungit. Imi amintesc cu placere de tumultul zilei de anu' trecut cand absolut toate dorintele mi-au fost indeplinite (desi una abia pe 11 martie am realizat-o, 11-get it) si asta ma face sa privesc increzatoare spre zilele de belsug ce vor urma. Ma bucur ca azi am vorbit, dupa mult timp, cu Alex, desi am intrat intro stare usor nostalgica, si ma bucur ca m-am impacat cu Nelia. Larisa m-a facut sa plang. Imi e asa de dor de ea si de inca altii..Vreau acasa. Si pana-acolo, sa fie ziua mea tot anu' si sa va iubesc pe toti.

Si daca tot am vorbit azi de dor. Pe-aripi de dor ma-ntorc acas'



De indata ce-mi voi fauri spatiu pe hard voi posta si poze de la Bran.

Un comentariu:

Anonim spunea...

atunci...la putini ani!