marți, 5 ianuarie 2010

Blog suspendat

Suspend acest blog personal din motive de moarte, tot personala. Pana la noi decizii ramane aici doar tehnicu'. Nu, nu exagerez, nici nu incerc sa fiu victima si nici nu astept afectiune - aviz celor care cred asta - postul asta e pt motivarea absentei mele aici.


25 de comentarii:

Unknown spunea...

oh c'mooon.. ce s-a intamplat?

Unknown spunea...

need help.. vrei sa stai de vorba? ceva?

Anonim spunea...

Esti patetica..si ipocrita..si mai multe.

Alberto

Anonim spunea...

WTF! Alberto...iar iti manifesti complexele si frustrarile prin commenturi? :))
Cred ca nici sa te mai compatimesc nu pot...

Don Juan (de Marco)

Anonim spunea...

eu nu inteleg tot ce ziceti voi aici ..patetica, ipocrita dar daca vorbiti despre LAura , sunt total false afirmatiile astea ..fiti seriosi, bagati-va mintile in cap!!!

Anonim spunea...

"WTF! Alberto..." - Ioi, mai Beni, nu mai stii injuraturi in romana? Ma dezamagesti!
Aaa...sa nu-mi spui! asta ai auzit-o la biserica unde te duci?

Beni G. spunea...

@Anonim (care are probleme de personalitate)
WTF = Watch The Freak
Pentru ca din cate vad si inteleg "Alberto" (acest alter ego al unui copil fara repere in viata)se ascunde intotdeauna in spatele unor litere negre aruncate in internet.
Si apropo, "Anonim"/"Alberto"/"Seba"/"Bucur Sebastian" n-ai ajuns pana acolo incat sa ai favoarea de a fi dezamagit de mine...

Anonim spunea...

spam spam spam

Unknown spunea...

ups.. s-au incins spiritele? imi pare rau ca am inceput discutia

Dudu Vasile spunea...

Probleme de personalitate, alter ego, complexe, frustrari... toate zise la timpul lor, pana la fraza inmuiata in condescendenta gratuita de la urma.
Beni, blogul tau este primul cu "Poze" unde nu sunt poze cu personajul. Ce ai de declarat in legatura cu asta?

Beni G. spunea...

@Dudu Vasile
Radu, din anumite motive (neclare inca pt mine :D), am un soi de admiratie pt tine. Nu iti raspund ca sa ma justific ci doar ca sa iti canalizez gandirea spre un raspuns la intrebarea "De ce blogul lui Beni este primul blog ce are o sectiune "Poze" in care nu apare autorul?" Daca ai citit cateva posturi ai vazut ca acolo apar diferite informatii, mai oficiale, mai neoficiale (asa, la bursa neagra) despre anumite evenimente sau activitati, in care important este verbul "a face" in defavoarea verbului "a fi".

PS: Laura isi poate linistita transforma blogul intr-un forum. Vad ca tine treaba :))

Unknown spunea...

campanie pro-linux laurici? facem ceva pentru societate? :) (imi cer scuze certaretilor daca sunt putin pe langa subiect :P )

Unknown spunea...

activitati din astea ai la 4 dimineata? si nu-i ciudat ca ne conversam in comentarii pe bloguri? :)))))

Anonim spunea...

Beni, recunoaste ca ma invidiezi!
Recunoaste si gata!
Ca ce am facut eu din Laura in trei luni tu nu ai reusit de cand o cunosti pentru ca nu ai avut curajul si caracterul necesar! Pentru ca noi doi, Beni suntem prea diferiti, nu ca tu esti mai bun sau invers!
Si daca eu cred ca e patetica si ipocrita in momentul de fata, de ce incerci tu sa ma convingi ca nu e asa?

Alberto

Anonim spunea...

to Dudu Vasile:
Respectele mele!

Alberto

Dudu Vasile spunea...

@Alberto
Sunt profund mirat, dar ma declar nedemn de respectele tale. Si, ca raspuns la intrebarea ta catre Beni, iti spun simplu, asa, ca anonimu' din 8 ianuarie: pt ca nu e! Dar iarasi, ai inteles gresit: nu incearca nimeni sa te convinga. Si sunt sigur ca fiecare are motivele lui sa n'o faca.

@Beni
Din (ne-)fericire, gandirea mea nu este asa usor de canalizat, cu atat mai putin de catre altii. Asa ca revin, cu clarificari:
1. "condescendenta" are si un sens peiorativ. Eu cam acolo bateam.
2. te'am intrebat de blog doar ca sa fie clar de partea cui ma pozitionez:D. Si totusi nu e

Anonim spunea...

Felicitari, Laura!
Asta e cel mai bun post din tot blogul tau desi e doar un anunt in sine! Il declar cel mai bun pentru ca abia acum ne gandim la tine nu doar la ce ne scrii. Ca dovada stau comentariile, 17 la numar cu asta!
Succese!

Alberto

un blogger spunea...

must be in the air. just killed my blog too.

Anonim spunea...

6 zile fără comment nou , sau mai calmat spiritele.

Observatorul Anonim

Larisa Gligor spunea...

Alberto, am ramas agatata la o fraza de-a ta: "Ca ce am facut eu din Laura in trei luni tu nu ai reusit de cand o cunosti pentru ca nu ai avut curajul si caracterul necesar!"
Am vazut-o de cateva ori pe Laura de cand s-a intors. Nu afirm ca o cunosc *atat* de bine... dar senzatia pe care o da afirmatia ta este ca ar fi aproape radical alta si reparata (era defecta?). Sincer, cred ca e Laura pe care o stim si o iubim, probabil cu niste experiente in plus si implicit cu niste schimbari, dar in orice caz, aceeasi in esenta ei.
Si te rog sa vorbesti in numele tau cand spui ca abia acum ne gandim cu totii la ea! Pentru ca cel putin in cazul meu nu se aplica, desi nu am pierdut niciun articol... ;)

Anonim spunea...

pacat de ideile tale frumoase Laura!
daca nu era acest Alberto ne mai bucuram si noi de ele...de unele dintre ele...pentru ca de cand se baga in seama alberto asta parca nu mai scrii ca inainte. Vezi, de aia e bine sa iti petreci viata printre oameni senini! dar e hotararea ta,insa totusi, PACAT!

Anonim spunea...

ma bucur ca a redeschis cineva subiectu cu alberto...care se lauda el ce a fcaut din laura...sau ce au facut altii. ce sick maniac bastard poti fi daca incepi si calculezi ce efecte ai asupra altora - si in cat timp? nu asta e scopul pentru care cunoastem oameni - ca sa facem ceva din ei; ci cunoastem oameni ca sa ne reintregim, sa ne gasim. sau poate acest plural nu se aplica? there is no us? nu a remarcat nimeni obsesia lui alberto de creator, fauritor?

Anonim spunea...

Anonim 1 - Alberto 0

Anonim spunea...

Ma declar invins, spulberat si rusinat..

Am pierdut..

Eu ma retrag in umbra.
Ah, piara-mi ochii rai din cale,
Vino iar in suflet, nepasare trista
Ca sa pot muri linistit
pe mine, mie,
reda-ma!


C:\Alberto
File not found
C:\exit

Anonim spunea...

Alberto, :-@

sudo apt-get life