duminică, 24 ianuarie 2010

Urme de zapada la Sibiu

Am vrut de cateva zile sa scriu despre zapada dar acuma e prea veche experienta. Pot doar sa zic ca m-a bucurat peste masura. Da, prima zapada a insemnat si placat..eapi, eapi, eapi.:)
Tocmai m-am intors din Sibiu unde..unde, ei bine, a fost frumos. Atat pot sa spun acum pentru ca asa e dupa ce taci, nu poti sa vorbesti asa de bine.

Si anonim, este soare, uneori si noaptea :), si de unde poate sa fie daca nu de la oameni senini?

Imi redeclar dependenta si da, bine e!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ai revenit!

Larisa Gligor spunea...

Cand am citit ca nu mai am ce citi... a fost destul de dureros si ma asteptam sa dureze mult tacerea.
Dar ma bucur mult mult de tot ca ai revenit - cu toate ideile si toate metaforele si ma bucur nu doar ca ai revenit pe blog, ci ca ai revenit aici, la noi!