miercuri, 7 aprilie 2010

Dude, where's the poet?

Asa am hotarat impreuna cu Carmen ca se va numi weekendu' care tocma' a trecut de .. hmmm.. 2 zile? 3 zile?
Daca ati fi vazut filmu' 'Dude, where's my car' ati intelege. Luni dimineata ne-am trezit, vorba vine 'dimineata', cu o stampila pe mana si eram: 'Hmmm, asta cum a ajuns aici?'
Inainte sa va panicati peste masura, o sa va povestesc unde incepe povestea. Din ce parte sa incep? Hmm. Sa zicem ca, mai logic ar fi de la capatu' celalalt al weekendului. Vineri, deci, nimic deosebit: gara, repetitii, autobuz, ba nu, deosebit e ca am pierdut niste ore de somn scriind. Sambata ba la biserica, ba inghesutiti pe bancheta din spate(le masinii lui Gabi a lui Beti ;))). Intre timp la masa cu ciorba legata, some sort of tasty musaca si sirop, nu, nu de artar ci de menta sau fructe de padure. Astfel de sirop nu se poate bea decat din pahare speciale cu paie speciale. Din nou la biserica (si mere! mere coapte. Uitasem.), concert dupa care fuga la Biserica Neagra si iar inghesuiti (pe alta bancheta, sau nu eram inghesuiti?). Dupa repetitie am cautat o pizzerie deschisa si de Inviere. Am gasit la Kowlun, care e destul de mistocut (sunt doo pe Diaconu Coressi) exceptand armoniile arabice pe care ne-a alunecat pizza pe gat, acompaniata si ea de sos picant si sos de usturoi. Pe la 11, in sfarsit, pe la casele noastre. Duminica dimineata iar Biserica Neagra, slujba. Inainte sa se termine slujba mic dejun in Schei urmat de plimbare calduta (ca am uitat ca vremea a oscilat de la ninsoare la vreme de tricou sau, ma rog, bluza gaurita) prin locurile esentiale ale Brasovului. Pe la 3 jum nici nu se putea fara o noua repetitie pentru unii si shake pentru altii. Zis si facut. 5 a fost ora celui de al doilea concert urmat de fotbal. Fotbalul s-a soldat cu doi morti, adidasii lui Beni, care au fost ingropati, in cadrul unei ceremonii solemne, in cosul de gunoi de langa teren. Dupa serviciile funerare ne-am tarat picioarele pana la Mc, unde am inceput sa dam semne de oboseala: rasete din senin, curatenie excesiva, aprecierei sincere etc. Ne-am grabit spre Livada pentru ca sa nu intarzie Carmen la o intalnire. Pe drum am facut si o scurta sedinta foto pe un fotoliu stradal, reclama pt noul parfum de la casa Dihor: Chat Urine. Pe cand era Carmen in 31 s-a anulat intalnirea si ne-am dus toti la ea. Paste, din nou sos cu usturoi, sirop de menta sau fructe de padure, din nou cu pai. Pregatirea pt Ice Age 3, Carmen ne arata stampila de la Iasi..Ahaaaaa, si atunci ne-a pus stampile pe mana..
Mai ramane o singura intrebare: Care poet, dud'?

Niciun comentariu: