miercuri, 21 aprilie 2010

Spune-mi, cine te intristeaza? Oamenii? Ploaia?

Ieri a fost a 3-a oara primavara asta, cand mi-am scos bocancii din dulap. Pai, asta nu e treaba! Nu e si gata. Ploo, ploo si ploo. Merg la munca cu sapca indesata pe cap (desi, mai logic ar fi: cu capu indesat in sapca). Nu vad nimic de cozoroc. Beau ceai fara zahar, ca nu mai avem. In casti canta Alifantis cum ca ploa infernal, mda.
Beti se marita si Michael a plecat si nu mai dau nume. It's safer. Citesc inceputu' blogului si brusc realizez ca viata are o repetivitate incontestabila. Gabi zice ca asta iti da experienta de viata. Lucrez. Pentru firma si pentru altii. Degeaba, cand e pentru altii. Nu gratis, degeaba. Prietenii, mai nou, se numara in seri de sambata.
De atata ploaie s-au pleostit de tot salcamii. Nici vorba de innebuneala. Probabil o sa fie brusc vara si o sa-mi dau seama de asta si ca a trecut la inceputu' toamnei.
La capatu' zilei ma intreb unde mi-e optimismu' tampit de care dadeam dovada acum 2 saptamani si mai ales cine m-a intristat mai tare. Oamenii? Ploaia?

2 comentarii:

Alex spunea...

asculta melodia urmatoare:
http://www.youtube.com/watch?v=CMymG-gaPzU

cateva versuri penibile dar e ma amuza

Adina spunea...

Prietenii se mai numara si in jumatati de pizza si in cate lingurite ceri la inghetata...:)