miercuri, 7 aprilie 2010

Merging Photos into a Panorama

I have been trying yesterday to create a few panoramas. I tried some online programs but they were disappointing. Finally I tried Hugin, but no matter which version I downloaded I had to select manually the control points and the result wasn't at all satisfying. The solution was right there under my nose: Photoshop. Photoshop has a pretty cool Photomerge feature. The results are very nice, given the fact that it was my first taking pictures for panorama assembling.
Go to File > Automate > Photomerge
Here is an example:

7 comentarii:

K spunea...

Eu le fac in autostitcher ,e simplu si rapid. E free programul. Imi place ca le da un aer de fisheye.
Conteaza daca punctul de pivotare ramane acelasi sau il schimbi,daca ai trepied sau nu. Dar softul asta se descurca. Am bagat 3 poze facute destul de aiurea ,din mana, si a iesit Ok, evident a trebuit sa mai fac un crop si sa mai colorez eu pe unde ramaneau colturi goale.

K spunea...

Daca nu ma insel this feature nu e valabil decat de la CS3 ?

Laura spunea...

cam asa functioneaza si photomergeu', ai mai multe optiuni, dar auto works for me :)
Dap, CS3

Laura spunea...

si varianta asta noua de Photoshop, 7 cred, are un tool super misto, care umple golurile content aware. Daca cauti pe yutube sunt niste exemple destul de impresionante.

K spunea...

Da am vazut, chiar fain.

Anonim spunea...

Daca te intereseaza am si eu un programel de facut oanorame si e ff simplu... tocmai ieri l-am incercat... iti pune si rama... daca doresti zi-mi si ti-l dau

Anonim spunea...

E si in CS2, dar lasa umbre la imbinari.

Cel mai bun program incercat pana acum e Panorama Maker 4, le poti imbina si manual si automat si in plus isi calculeaza singur o gramada de chestii