luni, 21 iunie 2010

Interzis ochelarii de soare

Mi-am cumparat niste ochelari de soare pentru ca pe cei vechi i-am pierdut intr-un camp. Sunt noi, prea luciosi, prea jmecheri, ii port doar cand sunt singura. Chiar si atunci cand sunt singura observ ca oamenii se uita suspect la mine, vazandu-si reflectia in ochelarii mei.
Exagerez, deliberat. Dar, mi-am dat seama de ce se uita asa de suspiciosi.
Oamenii cand se uita in ochii tai vor sa vada parti din ei acolo. Daca ai mai multi prieteni, toti diferiti unul de celalat, este pentru ca in ochii fiecaruia vezi reflectat o bucatica din tine. Atunci cand in ochii unui om iti vezi toata reflectia ceva nu e in regula, pentru ca este imposibil. Ceva este dubios si cel mai probabil omul are ochelari de soare la ochi. Nu stiu din ce motive, pot fi o gramada. Cert este ca e gresit.
Da ochelarii jos si reflecta tu.

4 comentarii:

Alex spunea...

dar pe foaie ce scrie? :p

Laura spunea...

coduri de culoare, marimi in pixeli, titluri de meniu si alte trivialitati :)

ana spunea...

yep.. imi plac asa de mult raspunsurile astea simple la chestii tot atat de simple.. cum ar fi.. de ce se uita oamenii in ochelarii tai? -a.. pai sunt si ei umpic dezorientati ca se vad pe ei de-antregul..; imi plac solutiile astea simple (oamenii sunt draguti cand le dau) pt ca poarta un soi de naivitate de factura copilareasca si sunt stropite cu umpic de culoare- umpic de imaginatie.. cred ca raspunsurile astea puerile ne fac sa mai fim copii, ceea ce este un lucru de pretuit in lumea noastra de ne-copii.. mi-a palcut ideea ta:)

Laura spunea...

hehe 'umpic' ;))
dap, nu-mi place lumea de ne-copii, e prea complicata