vineri, 6 august 2010

Mirosuri pe care le iubesc

Unul din mirosurile de care nu ma satur este mirosul de penar nou (cred ca e cam identic cu cel de ghiozdan nou). Un penar nou, vei zice, miroase a hartia pe care a avut-o inauntru, a material sintetic, a plastic, poate chiar a aer inchis. Nimic din toate astea.
Un penar nou miroase a inceput, miroase a dimineti racoroase, miroase a biletele furisate pe sub banca, miroase a suparare ca nu e penarul de care are toata lumea, miroase a senvisuri impachetate in hartie alba, miroase a genunchi zdreliti, a patroane sparte, a carioci desperecheate, miroase a fituici, miroase a propuneri si hotarari bune, miroase a septembrie, miroase a suprize si a dezamagiri, miroase a cunostiinte noi, miroase a temeri si a bucurii neasteptate, miroase a asteptari..ce mai, miroase a viata.

Mi-am cumparat penar nou si-mi povesteste toate astea.

9 comentarii:

K spunea...

Mie imi place mirosul painii abia scoase din cuptor .
Mirosul prafului udat de ploaie intr-o zi caniculara.
Mirosul curelei de la ceas dupa o zi de mers cu bicicleta.
Mirosul cartilor noi.
Mirosul de vinete coapte.

Laura spunea...

dap. si astea sunt pe lista in afara de cureaua de ceas :D

Dudu Vasile spunea...

miroase'a vinete coapte la mine in casa acum. parol.
mie imi place cum miroase cureaua de ceas dupa o zi de mers cu bicicleta daca e metalica.

Laura spunea...

si la mine mirosea a vinete aseara.:)
ce fain.
acum ca am ceas, tre sa incerc si eu cu bicicleta

K spunea...

Curea de piele are ?

Laura spunea...

L-am mirosit. Nu cred.

Anonim spunea...

Laura....grow up!


Alberto

Laura spunea...

imi mai place si cum miroase incheietura cotului vara
@Alberto. I'll never

Laura spunea...

si fanu'. la nebunie