joi, 2 septembrie 2010

Draga Toamna

a trecut o vreme de la ultima mea scrisoare. Anu' trecut nu ti-am scris pentru ca m-ai pacalit. Am jucat un fel de fata-scunselea si pana la urma am spart oalele, dar n-am mancat sarmale. Am mancat pate de naut 3 zile la rand. Ce sa zic, smart move.
Uite care-i treaba, de ce-ti scriu de fapt, anu' asta poti sa faci ce vrei. Da, ai citit bine. Poti sa faci ce vrei. Amintirile nu ma intristeaza, cum probabil ai sperat. Nu prea ai ce sa-mi iei anu' asta si daca totusi e, nu-mi pasa. Mi-am suflecat manecile la camasa in carouri. Da, am uitat sa-ti spun, am renuntat la buline in favoarea carourilor.
A, si nu te obosi cu culorile, mov imi e de ajuns. Mirosul de liliac nu mai miroase a nimic si n-am nevoie de umbre de copaci sau alt soi de umbre, pentru ca mi-am luat plovar si chiar si cizme.
No hai, ca nici prietenilor nu le scriu asa de mult.

Laura

7 comentarii:

Dudu Vasile spunea...

de ce ai scrie o scrisoare cuiva care nu îţi e prieten?

Laura spunea...

este o concurenta si anu' asta castig eu

Dudu Vasile spunea...

Amiiin!

Anonim spunea...

E ca si cum i-ai scrie lu
Mos Craciun sa-si faca supozitor cadoul , ca nu-l vrei!

Dar mi-a placut postul asta!

Alberto

Laura spunea...

Clar iti place, ma pricep.
Nici macar tu nu crezi in mos craciun..ce cadou, ce supozitor?

Anonim spunea...

...de parca tu crezi in Toamna


Alberto

Laura spunea...

cred in existenta a tot ce ma afecteaza