miercuri, 1 septembrie 2010

M

N-am nimic de zis. Momentan ma scurg de pe un scaun si incerc sa ma conving sa merg la repetitii. Azi, pentru prima data in trei ani, nu am avut nicio vizita pe blog. Mi s-a sters genialitatea si tre' sa scriu o urare pentru o nunta. Ce sa scrii daca nici n-ai habar despre ce e vorba? Daca ar fi sa scriu 'Casa de piatra' 'Felicitari' 'Sa va iubiti mereu ca acum' m-as vomita pe mine insami.
Ce sa-i urezi unui om care e cu un pas inaintea ta in treburile vietii, stie si asa ceva in plus. Enihau, daca aveti vreo idee, I'm openminded.
Am scris asta asa, cum sa zic, sa mai scriu ceva sa nu intrati degeaba pe blog (nu ca v-ati fi inghesuit, la cele 0 vizite de azi :)) I am so fume).



via Radu

3 comentarii:

Dudu Vasile spunea...

nu ai scris nimic pentru 2 săptămâni. era urmarea naturală... :-)
dar nu e nimic rău, stai liniştită. pauza poate fi foarte sănătoasă.
eşti totuşi o artistă!
treci la coadă :-))

Laura spunea...

eh, n-am scris pt ca nu era nimic de scris, dar nu pot sa zic ca ma plang. Las' ca om avea timp de povesti la coada. :))

Gabriel P. spunea...

super tare piesa.... apropo blogarii trebuie sa plateasca impozit la stat?...:_) sper ca nu...