joi, 6 decembrie 2007

Am reusit

Am reusit, aseara, sa trec peste rusinea de a face bine..pe scurt: erau niste oameni de la urban ce curatau zapada din Livada si io veneam de la cumparaturi. Aveam plasa cam grea. Si un gand 'Da-le niste portocale..'
'Ei, na! Te-ai prostit?? Ce-o sa zica oamenii astia?'
'Da-le.'
'Nu'
'Ba da'
Si toate astea in timp ce mergeam spre autobuz..'Liniste!' Am dat ratiunea la minim si m-am dus si le-am dat portocale. S-au bucurat. Erau uimiti. Simpli. Sinceri.
M-am intors spre autobuz. Aveam plasa mai usoara, da' si inima. Imi venea sa sar in sus, spre cer..da'venea oricum cerul la mine..si ningea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cunosc sentimentul...dar sa vezi cat de dezolant era cel de-a ignora vocea cerului ce vrea sa intre la tine.
ai scris perfect. pe gustul meu :)