miercuri, 5 decembrie 2007

Romanu' s-a nascut poet

Nu-mi plac poeziile. Imi plac figurile de stil si cuvintele frumos manuite, da' nu vad sensul folosirii lor in versuri (fie ele chiar si albe). Nu-mi plac poeziile si am fost criticata aspru de mai multe ori din acest motiv. Asa ca, cei ce ma criticati luati o pauza, pentru ca azi am scris o poezie. Suna cam asa:

"Pe'un picior de plai e'o gura de rai.
Pe'un picior de Tamasenie*.. o bucata de tenie"

De plagiere nu pot fi acuzata. Imi imaginez ca la fel ca in muzica (7 masuri ai voie sa copiezi. De la a 8-a in sus e considerat plagiere), ai voie sa copiezi un vers-doua de la vecinu' poet.

P.S. Se prea poate sa nu va fi convins de profunzimea laturii mele lirice de poet innascut. Probabil pentru ca nu sunt romanca pur-sange.


*Orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare ;)

Un comentariu:

Alex spunea...

"Cum nu vii tu Tepes Doamne?
Nu c-ai-vea vreo legatura.
Uite-asa mai pun artistii
Cate-un vers de umplutura."
Fara zahar, am uitat titlul piesei.