miercuri, 12 decembrie 2007

Oarecum primordial*

Zilele astea am asa multe de facut ca nu-mi dau seama care are prioritate. Sa merg intai la scoala, sau sa ma duc la munca? Da, da' daca ,merg la munca nu pot ajunge la scoala de soferi..da, da' cu ce platesti scoala de soferi daca nu merg la munca? Sau ar trebui sa-mi fac treaba de amicus? Site-u' tot asteapta si actele..nu mai vorbesc. Si cu cadourile cum ramane (vorba lu' mama:'alti bani, alta distractie')? Si aproape in fiecare sambata dimineata, cand ma trezesc, ma intreb unde sunt: 'Hmm, sa vedem..Toplita?..sau, ba nu, Sibiu..? Stai ma, ca azi e luni..uff, da. Deci, la scoala sau la munca?' Si ca tot veni vorba de scoala, am de recuperat o groaza de referate si prezentari. Ma asteapata si evanghelicii din Harman si Sanpetru da' nu mai stiu in care duminica :D. De repetitii chiar nu mai zic nimic..Acasa am lasat pe frigider o poza mare cu mine.;))
Da' nu-i rau, probabil ca m-as plictisi daca as avea mai putine de facut.:D

update: Asa ca daca-mi vei zice sa ma duc repede sa ma vaccinez sa nu iau gripa aviara o sa-ti raspund:'Nu chiar acum..asta e doar oarecum primordial'


*citat

2 comentarii:

Alex spunea...

poza de pe frigider e ca sa nu-ti duca cei de acasa dorul banuiesc...
eu am scapat mai simplu: mergeam la lucru, nu aveam timp de facultate, dar lucram ca sa-mi platesc taxa printre altele(practic: degeaba), apoi am plecat si m-au exmatriculat pt ca nu am mai platit taxa.
dependenta de cuvant si nu-ti plac poeziile? mie imi miroase a incapatanare

Laura spunea...

asa-i ;))
in anu' intai am fost la buget, anu' doi la taxa si am reusit anu' asta sa fiu iar buget :D - oricum universitatea din bv...ma bucur ca in juma' de an se termina.
poate ca tocma' de aia, ca romanu' s-a nascut poet, nu-mi plac. toti scriu poezii si se dau peste cap sa faca ritm si rime si da, are de a face si cu incapatanarea :D